Afvallen met groene smoothies en gezonde maaltijden

Indien jij snel resultaat wilt behalen met afvallen is dit artikel ideaal voor jou. Omdat ik je namelijk goed ga uitleggen hoe je snel kilo’s kwijtraakt met groene smoothies en gezonde maaltijden. Wanneer je de informatie uit dit artikel toepast kun je de eerste week 1 tot 3 kilo afslanken. De resultaten liggen natuurlijk wel aan je eigen inzet. Hier is de informatie die jij moet weten: (meer…)

Wat Is Een Gezonde Maaltijdfrequentie?

Al jarenlang wordt er door fitnesstrainers, diëtisten en voedingsdeskundigen gezegd dat je je metabolisme hoog kan houden door om de paar uur kleine maaltijden te eten. Ook ik heb mij hier jarenlang aan gehouden, maar wat blijkt nu? Het is een fabel en niet gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek.

Sterker nog, het kan juist op de lange termijn problemen geven om 5 of meer maaltijden per dag te consumeren. Hoe dat zit en wat dan wel de beste maaltijdfrequentie is, zal ik je uitleggen in dit artikel. (meer…)

Beoordeling van Het Vitadis Slanker Leven Plan

Er zijn veel diëten welke je kunt volgen als je het voornemen hebt om de overtollige kilo’s aan te gaan pakken. Je kunt simpelweg minder gaan eten als je overtollige kilo’s kwijt wilt maar de meeste mensen zoeken toch houvast bij een dieet. Het geeft je min of meer de zekerheid dat je je streefgewicht zal behalen en dat je de juiste dingen eet en vooral niet eet. Het voordeel van een dieet is dat je verder zelf niet hoeft na te gaan denken over wat je wel en wat je niet zult eten. (meer…)

Philips Avance Airfryer XL

De Philips Avance Airfryer XL is de grotere versie van de Philips Airfryer. De Airfryer is in het wit en in het zwart te verkrijgen. Om de een of andere reden is de witte Airfryer vaak een stuk duurder dan de zwarte versie, terwijl de specificaties verder hetzelfde zijn. De Airfryer frituurt met behulp van de “Rapid Air Technologie” en is vergelijkbaar met een hetelucht oven. Op deze manier kan je lekker en gezond frituren, omdat er in principe geen gebruik meer wordt gebruikt van vet of olie. Wel kan je er voor kiezen om er een lepel olie in te stoppen, maar dit is niet noodzakelijk om een heerlijk gerecht op tafel te zetten. (meer…)

Diabetes dieet

Diabetes wordt ook wel suikerziekte genoemd en kent 2 vormen: diabetes type 1 en diabetes type 2. Diabetes type 1 is een vorm van diabetes waarbij het lichaam de cellen vernielt welke de insuline aanmaken. Bij diabetes 1 moet men insuline spuiten of een insulinepompje dragen. Diabetes type 1 ontstaat als het afweersysteem uit evenwicht raakt. Diabetes type 1 kan je niet voorkomen. De kans dat je diabetes type 2 krijgt kan je echter wel (aanzienlijk) verkleinen. (meer…)

7 manieren om meer groenten te eten bij het ontbijt

Bij een gezonde levensstijl hoort voldoende gezond eten. Denk hierbij niet alleen aan fruit, maar vooral ook aan groenten. Uit onderzoek blijkt dat veel mensen bij lange na niet aan de aanbevolen porties groenten per dag komen. Vooral als je bezig bent met afvallen is het eten van groenten erg belangrijk. Ze bevatten veel vitamines en mineralen en weinig calorieën.  Groenten hoeven niet alleen door de salade bij de lunch te zitten, of op je bord bij het avondmaal. Sterker nog: groenten passen ook perfect bij het ontbijt. Hoe dan, vraag je je af? Haal inspiratie uit deze vijf manieren om meer groenten te eten bij het ontbijt: (meer…)

Het geheim van een Koolhydraatarm Dieet

Als je snel wilt afvallen kun je natuurlijk een crash dieet volgen. Crash diëten zijn enorm effectief om snel gewicht te verliezen vanwege de lage hoeveelheid calorieën die je binnenkrijgt. Dat is echter totdat je weer normaal begint te eten. De verloren kilo’s komen dan net zo snel weer terug.

 

Hoe je dan het beste snel gewicht kunt verliezen? Simpel, met een koolhydraatarm dieet. Als je nog nooit van een koolhydraatarm dieet hebt gehoord vraag je je natuurlijk af wat dit inhoudt. Daar krijg je in dit artikel een duidelijk antwoord op. Zodat jij voor jezelf kunt beslissen of een koolhydraatarm dieet voor jou geschikt is. (meer…)

5 manieren om toch gezond te leven en te bewegen als je druk bent

Gezond leven en bewegen is belangrijk. Toch kunnen een veeleisende baan, een druk sociaal leven en andere sociale verplichtingen ervoor zorgen dat we lang niet altijd gezond bezig zijn. Goed nieuws: slechts een paar minuten beweging per dag is al bevorderend voor je gezondheid. Of het nu een ommetje is in je lunchpauze of een intensieve wandeling in het bos of op het strand, beweeg!

Bewegen zorgt ervoor dat je endorfine aanmaakt en dat helpt weer bij het verminderen van stress en maakt je veel productiever in je alledaagse leven. Deze vijf manieren helpen je om binnen no-time fit, slank en gezond te worden:

(meer…)

Simpelweg opletten met wat je eet, werkt dat?

Be-Slank Eiwit DieetJe hoort het wel vaker, mensen die geweldig afgevallen zijn door op te letten met wat ze eten, of door een dieet te volgen met een laag aantal koolhydraten. Wanneer jij echter een van de mensen bent die geen succes heeft hiermee en daarmee ook telkens weer terugvalt in oude gewoontes en dus de oude kilootjes er zo weer bij aan krijgen? Dan is het een goed idee om je eens in te lezen op het afvallen met een eiwitdieet of met eiwit shakes.

(meer…)